

Social Media Marketing Course
Social Media Marketing Course
Καθώς η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να αυξάνεται εκθετικά, η γνώση του τρόπου προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνεται όλο και πιο κρίσιμη για την προσέγγιση των δημογραφικών ομάδων-στόχων σας και τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας του brand σας. Πολλές επιχειρήσεις, ωστόσο, εισέρχονται στο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ (Digital Marketing) και του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων (Social Media Marketing), χωρίς να κατανοούν πλήρως τι είναι αυτές οι υπηρεσίες αλλά και τις απαιτήσεις τους.
Το παρακάτω σεμινάριο θα σας βοηθήσει να εισέλθετε στον κόσμο των Digital Media και πιο συγκεκριμένα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Θα συζητήσουμε για τις πλατφόρμες και τα κανάλια προβολής ενός καταλύματος, για τις διαφημιστικές εκστρατείες, τη δημιουργία περιεχομένου αλλά και τις στρατηγικές ανάπτυξης της επιχείρησής σας με βοηθό τα Social Media.

Το online course που θα σας βοηθήσει να αναλάβετε μόνοι σας αποτελεσματικά την διαχείριση των Social Media του καταλύματος σας!
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Digital Marketing Mindset
-
Marketing Objectives
-
Digital Marketing Strategies
-
Σωστή επιλογή στρατηγικών
-
Buyer Personas
-
Marketing & Sales Funnel
Content Creation
-
How to write structured and optimised texts
-
How to use Canva to design different graphics
-
How to use Lumen5 to produce video explainers
Social Media Platforms A'
-
Facebook Profile
-
Facebook Events
-
Facebook Groups
-
Facebook Pages
-
Business Manager
-
Ads Manager
Content Marketing Strategy
-
How to create & manage a content marketing calendar
-
How to produce & distribute content in different channels
-
How to promote your distributed content
Social Media Platforms B'
-
Profile & Business Profile
-
Business Profile Insights
-
Posts Creation
-
Story Creation
-
Hashtags Research
Social Media Marketing Strategy
-
How to gain your followers
-
How to respond to customer reviews, messages and questions
-
How to grow and engage your community with different tactics
-
How to respond to complaints and manage crisis
-
How to evaluate social media marketing results