4 λόγοι για να κάνετε outsourcing τις online πωλήσεις του ξενοδοχείου σας

Κάθε φορά που χρησιμοποιούμε την πρόταση εξωτερική ανάθεση (Outsourcing) του Distribution / revenue management στον ξενοδοχειακό κλάδο, πολλοί ιδιοκτήτες έχουν μια αρνητική προδιάθεση ακόμα και με το άκουσμα της. Αν δούμε όμως την λειτουργία ενός τυπικού ξενοδοχείου θα αντιληφθούμε ότι γενικά το "outsourcing" δεν είναι και τόσο ξένη έννοια καθώς χρησιμοποιείται ήδη σε πολλές λειτουργίες της επιχείρησης εδώ και δεκαετίες.



Για παράδειγμα τα περισσότερα ξενοδοχεία αναθέτουν σε εξειδικευμένες εταιρείες καθαρισμού το πλύσιμο και σιδέρωμα του ιματισμού. Αν πάμε σε άλλο τομέα, δεν θα βρείτε κάποιο ξενοδοχείο να έχει προσλάβει δικό του λογιστή, αλλά τις οικονομικές αυτές υπηρεσίες τις αναθέτει σε εξωτερικό λογιστικό γραφείο. Για την προώθηση του ξενοδοχείου, είτε αυτή είναι έντυπη είτε ψηφιακή, οι ιδιοκτήτες προσφεύγουν σε εταιρείες (digital) Μάρκετινγκ. Outsourcing γίνεται και στο τμήμα κρατήσεων, με την λίστα αντίστοιχων υπηρεσιών εξωτερικής ανάθεσης να συνεχίζεται.


Ξενοδοχεία όλων των τύπων και μεγεθών χρησιμοποιούν την εξωτερική ανάθεση για να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν την αποδοτικότητα τους.


Distribution & Revenue Management


Ορισμός Revenue Management:

“το να πουλήσω το σωστό προϊόν, στον σωστό πελάτη, την σωστή στιγμή και στη σωστή τιμή, μέσω των κατάλληλων καναλιών διανομής.”


Για όσους ασχολούνται με τον κλάδο της φιλοξενίας, το Revenue Management είναι ένα ειδικό κομμάτι του ξενοδοχείου που βοηθάει στην βελτιστοποίηση των εσόδων. Από τον ορισμό του γίνεται αντιληπτό η πολυπλοκότητα που το διέπει στην εφαρμογή του και ένα βασικό μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής Revenue Management περιστρέφεται γύρω από τη διαχείριση των καναλιών διανομής.


Ενώ οι απευθείας κρατήσεις είναι συνήθως προτιμότερες, η μεγιστοποίηση των κρατήσεων και των εσόδων απαιτεί βοήθεια από τρίτα online κανάλια, όπως οι ΟΤΑs, Bedbanks, GDS κλπ. Αυτό συνεπώς περιλαμβάνει τη διαχείριση των τιμών και τους περιορισμούς κρατήσεων, τη διασφάλιση της συνεχούς ενημέρωσης της διαθεσιμότητας του ξενοδοχείου σας σε όλα τα διαφορετικά κανάλια και μια ποικιλία πρόσθετων εργασιών. Επομένως το άτομο που θα διαχειριστεί το συνεχώς μεταβαλλόμενο online περιβάλλον των καναλιών διανομής πρέπει να έχει την κατάλληλη εμπειρία και εξειδίκευση.



Η κερδοφορία και η αύξηση της κερδοφορίας ενός καταλύματος εξαρτάται πολύ από αυτό το κομμάτι, γι' αυτό ας δούμε καλύτερα κάποια βασικά πλεονεκτήματα του outsourcing ως λύση στο πρόβλημα αρκετών καταλυμάτων.


Πρόσβαση σε εξειδικευμένο προσωπικό

Πρόσβαση σε μια μεγαλύτερη πηγή έμπειρων επαγγελματιών που θα συνεισφέρουν με τις γνώσεις και δεξιότητες τους στην εξέλιξη της επιχείρησης.


Εξοικονόμηση κόστους - αύξηση κερδών

Οι θέσεις για εξειδικευμένους επαγγελματίες του Revenue Management έχουν συνήθως μεγαλύτερο εργατικό κόστος αλλά μέσω της εξωτερικής ανάθεσης το μοιράζεστε. Από την εξειδικευμένη εργασία της, η εταιρεία που θα εμπιστευτείτε θα αναλάβει την αύξηση των κρατήσεων, κερδοφορίας και μέσης τιμής ανά δωμάτιο.


Πρακτικές

Με την εξωτερική ανάθεση το ξενοδοχείο σας θα έχει πρόσβαση σε βέλτιστες λειτουργικές πρακτικές που θα ήταν πολύ δύσκολο ή χρονοβόρο για να αναπτύξει και εφαρμόσει εσωτερικά.


Αρκετός χρόνος για τους πελάτες σας

Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στη βασική σας επιχείρηση. Όταν δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τιμές, προσφορές, διαθεσιμότητες κ.α., έχετε περισσότερο χρόνο να επικεντρωθείτε στην ευχαρίστηση των επισκεπτών.



Ήρθε η ώρα για αλλαγή


Η κρίση που περνάει ακόμα ο κλάδος του τουρισμού μπορεί να έχει οδηγήσει αρκετά καταλύματα σε αναδιοργάνωση των δομών και λειτουργιών τους. Αυτό αποτελεί μια ευκαιρία για να δώσετε νέα πνοή και νέες προοπτικές στην επιχείρηση σας μέσω του outsourcing για να επανέλθετε δρυμήτεροι σε κερδοφορία και καλύτερα αποτελέσματα.





 


Πηγές: Revfine.com, Xotels, Revfine.com
65 Προβολές

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων