ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
E-Sales | Revenue Management

To distribution (διανομή), η επιλογή δηλαδή και η ολοκληρωμένη διαχείριση των καναλιών έχει εξελιχθεί στον μεγαλύτερο πονοκέφαλο όλων των καταλυμάτων, από μεγάλες αλυσίδες μέχρι και τα holiday rentals. Επομένως η αποτελεσματική διαχείριση των κρατήσεων και ειδικότερα αυτών που γίνονται online απαιτούν μεγάλη προσοχή στην διαχείριση τους, και με την κατάλληλη στρατηγική, μπορείτε σύντομα να δείτε αύξηση των κρατήσεων και της κερδοφορίας του καταλύματος σας. 

Διανομή - Distribution

Εκτός από τους μεγάλους "παίχτες" της αγοράς, Booking.com & Expedia, υπάρχουν αρκετά κανάλια τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην καλύτερη προβολή, όπως φυσικά και στην αύξηση των κρατήσεων του καταλύματος σας.

"Ποια είναι τα καλύτερα κανάλια για το ξενοδοχείο μου;"

Μια τέτοια απάντηση φυσικά δεν θα είναι ίδια για το κάθε ξενοδοχείο ή κατάλυμα. Το κάθε κανάλι απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό, και αρκετά από αυτά σε διαφορετικό είδος καταλυμάτων. Έτσι άλλο θα είναι το μείγμα των καναλιών που θα επιλέξουμε για ένα ξενοδοχείο στην Σαντορίνη, άλλο για ένα ξενοδοχείο στην Θεσσαλονίκη και άλλο για ένα κατάλυμα στο Πήλιο. 

Περισσότερες πληροφορίες για τα δημοφιλέστερα κανάλια διαβάστε στο άρθρο μας εδώ

Bench with a View

Στόχος

Στόχος μας είναι η αύξηση των κρατήσεων με την καλύτερη δυνατή τιμή. Στο ξεκίνημα κάθε συνεργασίας γίνεται προσωποποιημένη στοχοθέτηση μαζί με τον ιδιοκτήτη για κάθε έτος ή σεζόν, αναλύοντας προσεκτικά τα υπάρχοντα δεδομένα, στατιστικά και λειτουργικές δυνατότητες του καταλύματος. Επίσης γίνεται ενδελεχής ανάλυση του προορισμού, του ανταγωνισμού και των αγορών στόχων. 

Ενδεικτικά η στοχοθέτηση για ένα κατάλυμα θα μπορούσε να είναι:

  • Ηigh Season. Πολλά καταλύματα δουλεύουν με πληρότητες που αγγίζουν το απόλυτο. Εκεί εστιάζουμε στην αύξηση της μέσης τιμής κράτησης αλλά και του περιθωρίου κέρδους μέσω της αύξησης των απευθείας online κρατήσεων έναντι των κρατήσεων από OTAs (πχ Booking.com)

  • Shoulder Season. Εδώ μας δίνεται η ευκαιρία να αυξήσουμε τις κρατήσεις όσο το δυνατόν πιο κοντά στα επίπεδα της υψηλής σεζόν στην καλύτερη δυνατή τιμή. 

  • Low Season. Η λειτουργική κερδοφορία των καταλυμάτων είναι βασική οπότε η αύξηση των κρατήσεων δεν μπορεί να συνδυαστεί με μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, αλλά με ειδικές κινήσεις προώθησης στο κατάλληλο πελατολόγιο με την καλύτερη δυνατή τιμή. Η αύξηση των απευθείας κρατήσεων μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στο περιθώριο κέρδους.

Υπηρεσίες διαχείρισης κρατήσεων

Αναλόγως με το εάν το κατάλυμα διαθέτει και δικό του τμήμα ή υπάλληλο κρατήσεων, οι κύριες και προαιρετικές υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι μεταξύ άλλων οι:

  • Καθορισμός ενιαίας τιμολογιακής πολιτικής του καταλύματος μετά από αξιόλογηση του ξενοδοχείου και έχοντας πάντα την σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη. 

  • Σύναψη συμβολαίων με τα δημοφιλέστερα συστήματα online κρατήσεων που αποφέρουν επιβεβαιωμένες κρατήσεις όπως booking.com, expedia.com, hotelbeds, airbnb κτλ.

  • Διαχείριση όλων των κρατήσεων που πραγματοποιούνται μέσω των online συστημάτων με άμεση ενημέρωση προς τον ιδιοκτήτη του καταλύματος.

  • Ενσωμάτωση συστήματος κρατήσεων στην επίσημη ιστοσελίδα του καταλύματος.

  • Προώθηση του καταλύματος σε ελληνικά ή ξένα τουριστικά γραφεία μέσω του δικτύου πωλήσεων της μηχανής κρατήσεων.

  • Διαχειριση των emails και επικοινωνία με πιθανούς πελάτες.

  • Διαχείριση της ιστοσελίδας του καταλύματος για αλλαγές περιεχομένου, φωτογραφίων, κτλ.

  • Σύναψη συμβολαίων με τα δημοφιλέστερα συστήματα online κρατήσεων που αποφέρουν επιβεβαιωμένες κρατήσεις.

  • Περιγραφή και αλλαγή φωτογραφιών καταλύματος και δωματίων με επιλογή παροχών τους 

  • Ρύθμιση στοιχείων ενημέρωσης κράτησης

  • Καθορισμός περιόδων, περιορισμών και πολιτικών κρατήσεων και ακυρώσεων

  • Δημιουργία τύπων δωματίων και ρύθμιση τους με τιμές και άλλες παράμετροι ανά περίοδo